Superheld voor Tweedeverblijvers in Knokke (4/5 werkregime)

 

Krijg je een adrenaline boost wanneer je ziet dat je klanten helemaal in hun nopjes zijn? Voel jij je thuis in een familiale, authentieke en gedreven sfeer? Lijkt het je wel wat om je werk te kunnen doen met de zeebries door je haren en met je handen uit de mouwen?

 

Dan wil ik jou graag leren kennen, we could be a perfect match!

 

Hallo! Ik ben Eline. Met Alaise ontzorgen we onze ‘gasten’: tweedeverblijvers in Knokke-Heist. We zorgen voor de woningen van onze klanten, het hele jaar door en fungeren als one stop shop. Zo coördineren we de schoonmaak en organiseren we onderhoud en herstellingen. We gaan ook verder en bieden de volledige hotelservice aan in eigen woning: gaande van proper linnen, een gevulde koelkast en een prachtig boeket bloemen bij aankomst tot het voorzien van een kok aan huis en het boeken van restaurantreservaties.

Sinds ik drie jaar geleden startte met Alaise heb ik ons cliënteel inmiddels uitgebouwd tot 80 klanten, en we groeien nog steeds sterk. Daarom ben ik op zoek naar jou! 😊

 

 

Jouw job als Superheld

 

Je komt aan boord als onze allereerste medewerker, dus we zullen nauw samenwerken (en regelmatig al eens goed leute maken 😉). Je voornaamste verantwoordelijkheden:

 

  • Je beheert woningen van onze klanten. Hiervoor coördineer je ons poetsteam en onze partners van vaklui/wasserette/bloemist/… Je volgt onderhouds- en renovatiewerken nauwgezet op zodat alles tiptop in orde is als de vakmensen klaar zijn.
  • Uiteraard communiceer je regelmatig met klanten via telefoon, mail en WhatsApp.
  • Je kan je “bezige bij” kant helemaal uitleven want regelmatig ga je ter plekke in de woningen van onze klanten, b.v. om techniekers binnen te laten en op te volgen, om woningen te checken, … Ook doe je zelf interventies in woningen, zoals water geven aan planten, boodschappen doen en de voorraad aanvullen.
  • Ook bij de verhuur van woningen bied je een eersteklas service: je ontvangt de huurders in de woning, geeft hen de nodige informatie en blijft het aanspreekpunt voor de huurders tijdens hun huurperiode.
  • Dit alles moet natuurlijk administratief ook goed bijgehouden worden; enerzijds in de communicatie naar onze klanten toe, en anderzijds in ons klant-opvolgingssysteem.
  • Je kan meewerken aan toffe projecten zoals het opzetten van kerstbomen bij onze klanten, hen verrassen met cadeaus, …
  • Afhankelijk van je sterktes en interesses kan je ook mee je schouders zetten onder onze (digitale) marketing en andere initiatieven om Alaise te laten groeien en onze werking verder te optimaliseren.
  • Je kan altijd rekenen op mijn hulp en ondersteuning bij het uitvoeren van je job, en ik ben ook zeer benieuwd naar jouw ideeën en input.
  • Je krijgt de kans om mee te groeien met Alaise, dus naarmate je meer ervaring opbouwt zal je meer en meer verantwoordelijkheden kunnen opnemen.

 

Wat bieden we jou?

 

  • Een informele, familiale en warme werkomgeving waar je kan samenwerken met enorm toffe, respectvolle klanten!
  • Je krijgt de kans om echt de ‘extra mile’ te gaan voor je klanten, om hen supercontent te maken.
  • Veel afwisseling in je takenpakket en een fijne mix van bureauwerk en ter plekke gaan. Elke werkdag is verschillend van de vorige!
  • Je werkt in een prachtig gerenoveerd kantoor op de zeedijk naast het Casino. We zitten er samen met de collega’s van immokantoor Sharp & Wolf (het immokantoor van mijn man) waarmee we teambuildings hebben en waar een tussentijdse koffieklets altijd mogelijk is.
  • Je krijgt een mooi marktconform loon, aangevuld met variabele vergoeding.
  • Op woensdag en zondag is ons kantoor gesloten en werken we niet.
  • Je werkt in een 4/5 regime op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Naar de toekomst toe kan dit eventueel evolueren naar een full time.
  • Je werkt binnen de kantooruren, slechts zeer uitzonderlijk rekenen klanten op je buiten de uren.
  • Je startdatum bij Alaise is bespreekbaar, maar we starten wel best op uiterlijk begin april 2024.
  • Wanneer je de job onder de knie hebt kan je veel flexibiliteit krijgen naar werkuren en werkplaats.

 

Wie we zoeken

 

Ben je tot hier geraakt, en helemaal enthousiast? Dan doe ik graag een babbel met je😉.

 

Hieronder toch alvast een paar zaken die je zullen helpen om het helemaal te maken in deze functie:

  • Welk diploma je precies hebt behaald is voor ons van minder belang. Veel belangrijker voor ons is je dynamisme, je enthousiasme, je verantwoordelijkheidsgevoel en je probleemoplossende vaardigheden.
  • Je hebt al een eerste werkervaring achter de rug.
  • Je bent sterk in het bouwen van een vriendelijke en persoonlijke band met klanten, maar kan ook op je strepen staan als het nodig is.
  • Je bent misschien zelfs een tikje perfectionistisch (of je vrienden en familie zeggen dat je perfectionistisch bent maar je vindt dat zelf helemaal niet 😉).
  • Je hebt een duidelijke interesse in de hospitality sector.
  • Je kan direct maar respectvol communiceren met je collega’s, ook als er moeilijke dingen gezegd moeten worden, en je vindt het belangrijk dat zij ook direct maar respectvol met jou communiceren.
  • Je kan gestructureerd werken en je werk goed organiseren. Op die manier ontglipt geen enkele klantvraag je, en zorg je ervoor dat alles pico bello én op tijd in orde geraakt.
  • Je beschikt over een vlotte pen en hebt voeling met Marketing, of je wilt hier heel graag over bijleren.
  • Je beheerst het Nederlands, Frans en het Engels goed, zowel geschreven als gesproken.
  • Je kan vlot werken met MS Office (Excel, Word, Outlook).

 

 

Goesting om kennis te maken?

Graag! Stuur je CV naar eline@alaiseknokke.be en ik kom binnen de week bij je terug.