U kiest zelf uw formule:
Premium
Ideaal voor de levensgenieter die zijn vrije tijd optimaal wil benutten
Sleutelbeheer
Schoonmaak op afroep
Ongelimiteerde telefonische en administratieve ondersteuning
Op ons kan u rekenen voor ervaren en betrouwbare vaklui en partners bij technische defecten en voor onderhoudswerken.
10 uur ad-hoc interventies per jaar. We gaan nog een stapje verder met de coördinatie van uw huishouden via onbeperkte ad-hoc interventies en ondersteuning. Deze kan u bv inzetten voor het ontvangen van leveringen, coördinatie van onderhoudswerken, voor het vullen van uw koelkast, ...
Linnen service
À la carte diensten
Nieuwsbrief
€ 1550 / jaar excl. 21% BTW
Relax
Laat uw zorgen en praktische beslommeringen over aan ons
Sleutelbeheer
Schoonmaak op afroep
Ongelimiteerde telefonische en administratieve ondersteuning
Op ons kan u rekenen voor ervaren en betrouwbare vaklui en partners bij technische defecten en voor onderhoudswerken.
2 uur interventies ter plaatse per jaar voor coördinatie van vaklui, het uitvoeren van controles in de woning, het ontvangen van leveringen, ...
Linnen service
À la carte diensten
Nieuwsbrief
€ 925 / jaar excl. 21% BTW
Wenst u meer?
À la carte diensten
Boodschappen bij de lokale leverancier / supermarkt
Kok aan huis
Ontbijt aan huis
Boeket bloemen aan huis
Transport
Ondersteuning met uw renovatie project
Ondersteuning met uw verhuis
Car wash aan huis
Doorgeven van water- en elektriciteitsmeters
Verzorgen van planten
(Last-minute) restaurant reservaties
Correspondentiebeheer
Bent u het beu om kostbare tijd te verliezen aan ongelegen praktische beslommeringen?
U rijdt naar de kust, niet om te ontspannen, maar om praktische zaken te regelen: een technieker ontvangen, meterstanden doorgeven of controleren of uw woning stormschade heeft opgelopen. Dergelijke ritten kosten tijd en energie en doen afbreuk aan het plezier van een tweede verblijf. Ook wanneer u een weekendje weg plant, begint de ontspanning vaak pas laat. Voor u van de kust kunt genieten, moet u eerst boodschappen doen, de bedden opmaken en alles in orde brengen. En aan het einde van uw verblijf? In plaats van rustig af te sluiten, bent u uren bezig met schoonmaken en opruimen. Een tweede verblijf zou een bron van ontspanning moeten zijn, geen bron van zorgen.
Laat alles regelen door één lokale contactpersoon.
Sinds augustus 2020 is Eline volledig toegewijd aan de zorg voor tweedeverblijvers in Knokke. Met een achtergrond in Economie en Marketing (Vlerick Business School) en uitgebreide ervaring in de dienstverlenende sector, zowel in België als in het buitenland (Chili), heeft Eline haar vaardigheden in het helpen van anderen verfijnd.
Gedreven door haar kernwaarden van authenticiteit, eerlijkheid, enthousiasme en passie, streeft ze ernaar om verwachtingen te overtreffen en uitzonderlijke ervaringen voor haar klanten te creëren.